שאלות נפוצות

איפה זה רינה-פארם?

בית מרקחת רינה-פארם נמצא ברחוב דוד ילין 31, ירושלים.

מהם הדרכים ליצירת קשר עם רינה-פארם?

יצירת קשר עם רינה-פארם: כתובת: רחוב דוד ילין 31, ירושלים. טלפון ראשי: 02-5383788 פקס: 02-5375158 דואר אלקטרוני: support@rinapharm.com אתר אינטרנט: www.rinapharm.com טופס יצירת קשר באתר: www.rinapharm.com/contact פורטל שירות לקוחות: support.rinapharm.com/submit_ticket

מהם שעות הפתיחה?

שעות פעילות רינה-פארם: ימים א, ב, ד, ה 10:00-18:00 יום ג' 10:00-14:00

כיצד אפשר לקבל ייעוץ ללא תשלום?

ברינה-פארם אנו נותנים ייעוץ ללא תשלום. ניתן לדבר איתנו על כל בעיה בריאותית ואנו נעשה את מרב המאמץ כדי לכוון אותך לשימוש במוצר מסוים או לייעוץ עם גורם מקצועי אחר, כדי לעזור לך לטפל בבעייתך. ניתן לדבר איתנו בטלפון: 02-5383788 או להגיע ישירות לבית המרקחת ברחוב דוד ילין 31, ירושלים.

כיצד ניתן לקנות מוצרים מרינה-פארם?

את מוצרי רינה-פארם אפשר לקנות בדרכים הבאות: 1. קנייה ישירה - דרך בית המרקחת שנמצא ברחוב דוד ילין 31, ירושלים. 2. הזמנה טלפונית - ניתן להזמין מוצרים בטלפון: 02-5383788 ולקבל אותם במשלוח עד הבית. 3. רכישה אונליין - דרך אתר האינטרנט בכתובת: www.rinapharm.com (http://www.rinapharm.com) והמשלוח יגיע ישירות אליכם.

האם אתם מכינים הכנות רוקחיות?

ברינה-פארם אנו מכינים את כל סוגי ההכנות. הכנות הומאופתיות, קפסולות, נרות, משחות ועוד... ניתן להביא לנו מרשם רופא עם הכנה מיוחדת ואנחנו נבצע את ההכנה ואף נוכל לשלוח אותה עד אליכם. בנוסף, אם יש לך בעיה שאנחנו לא מוצאים לה מרפא או תכשיר מסוים שיכול לעזור, אנחנו נעשה מחקר, כדי לנסות להכין תכשיר במיוחד עבורך.

האם ניתן להגיע ולרכוש במקום?

כן. בית מרקחת רינה-פארם נמצא ברחוב דוד ילין 31, ירושלים וניתן להגיע ולבצע בו רכישה במקום בזמן שעות הפעילות.

מהם דרכי התשלום האפשריות?

אמצעי תשלום ברינה-פארם: 1. בבית המרקחת: כרטיס אשראי / מזומן 2. אתר אינטרנט: כרטיס אשראי 3. רכישה טלפונית: כרטיס אשראי / העברה בנקאית