אתר אינטרנט

כיצד ניתן לבצע הזמנה באתר רינה-פארם?

ביצוע הזמנה באתר רינה-פארם הנה פעולה פשוטה. תחילה, חפש את המוצר או המוצרים אשר ברצונך לקנות, במידה וישנם אפשרויות למוצר בחר את האפשרות שמתאימה לך. לאחר-מכן, סמן את כמות המוצר שברצונך לרכוש והוסף לעגלת הקניות. השלב הבא הוא להיכנס לעגלת הקניות ולבדוק שאכן הפריטים שברצונך לרכוש נמצאים בעגלת הקניות. מייד לאחר מכן תוכל לבחור באפשרות להמשך תשלום. השלב האחרון יהיה למלא את פרטי המשלוח ופרטי התשלום ולשלוח את ההזמנה.

האם הרכישה באתר רינה-פארם מאובטחת?

כן. רכישה ישירה באתר רינה-פארם, היא רכישה מאובטחת לפי תקנים מחמירים של חברות האשראי וחברות הסליקה. אנו לא מקבלים את פרטי האשראי של לקוחותינו והם מועברים ישירות לחברת הסליקה.

אני רוצה לרכוש באתר, אך המוצר לא נמצא. מה עליי לעשות?

לא כל המוצרים של רינה-פארם מעודכנים עדיין באתר האינטרנט. אם ישנו מוצר שרכשת ישירות בבית המרקחת רינה-פארם או ברכישה טלפונית וברצונך לרכוש אותו דרך אתר האינטרנט, אך אתה לא מוצא אותו, נשמח שתעדכן אותנו על ידי יצירת קשר בטופס יצירת קשר או ישירות בטלפון, כדי שנוכל לעדכן את המוצר לנוחיותך. בינתיים, תוכל להזמין את המוצר ברכישה טלפונית או ישירות דרך בית המרקחת.

האם כדאי להזמין מהאתר או ברכישה טלפונית?

אם אתה יודע מה אתה רוצה להזמין ואתה כבר מכיר את המוצר, את השימוש בו ואין לך שאלות נוספות, אנחנו ממליצים לך בהחלט לבצע הזמנה ישירה דרך אתר האינטרנט שלנו, כך תוכל לחסוך זמן. לאחר הזמנה ישירה באתר שלנו, תקבל את מספר ההזמנה, פרטי החיוב ואישור חיוב. במקביל, מחלקת שירות לקוחות רינה-פארם, תקבל את ההזמנה שלך ותתחיל בטיפול בה. לעומת זאת, אם אינך מכיר את המוצר כלל וברצונך להתייעץ, כדי לבדוק האם המוצר יכול להתאים לך, אנחנו ממליצים לך ליצור איתנו קשר ולבצע רכישה טלפונית.

האם חובה להירשם באתר כדי להזמין מוצרים?

לא. אנו לא מחייבים את לקוחות האתר לבצע הרשמה, אך אנו ממליצים זאת. כלקוח רשום באתר תהנה ממבצעים, קופונים והנחות שרק לקוחות רשומים זכאים להם.